Friday, August 19, 2011

PENERIMAAN

semua org x sempurna termasuk juga aku... dan manusia juga tidak terlepas dari melakukan kesalahan..
x kiralah kesalahan itu kecil atau besar samada disedari akupun x...
memohon maaf dan memaafkan seseorang tu mungkin adalah salah satu jalan penyelesaian...meskinpun ianya adalah perbuatan yang agak sukar untuk dilakukan....
sedangkan nabi pun memaafkan umatnya...inikah aku yang hanya manusia yang biasa sahaja...
tetapi insaallah sedikit demi sedikit aku akan menerimanya kembali sebagai teman...tetapi kepercayaan 100% sebagai kawan sejati tiada lagi..tapi adelah sikit...kurang sikit jelah...mungkin dalam 50-60% jew kut...hahaha..
aku berharap sangat keputusan aku nie betul...dengan melupakan perkara yang lepas dan hanya menumpukan kejayaan masa depan....buang yang keruh ambil yang jernih.........

No comments:

Post a Comment