Saturday, August 13, 2011

dikianati

hancur luluh malahan dan lebur pun...
aku x sangka yang selama ini org yang paling aku percayai rupa-rupanya talam dua muka...
sahabat yg aku percayai telah mengkiaanati aku dan kawan2 aku yang lain selama ini.....
dengan selamba dan penuh belagaknya serta bongkah dia bongkar dan mengcanag cerita pada org lain...
sape yg x bengag lagi bengkek lagi panas hati....
then tanpa rase x malu dan x bersalahnye die mengaku dengan alasan x munasabah....
itupun setelah kitorg tahu ape yang dah jadi...
memang selama ini  x guna aku ikhlas berbuat baik kat dia...xp ini yang die balas...
memang x guna....dengan mengkianati kami....
sampai sekarang aku sukar nak maafkan die...
tengok muka dia pun aku x sanggup...
sakit hati yang sangat2.....

No comments:

Post a Comment